
|
11.11.11
Hi everyone!!! today Sarah nak citerr pasal moment plg bermakna buat Sarah......... 11.11.11
tadi kat sekolah...sembang la dgn Hani..cite psl 11.11.11 nk jadi hari ni hari yg plg happy dan tak nak sedih
after...Adlina pon ada ckp kalau boleh dia nak couple hari nii, dia ckp nnti tarikh couple dia awesome...
yeah...Sarah ponn kongsi la jugak citee... OMG!!! balik2 sekolah Sarah rehat la kejapp...baring atas katil. Then
Zuhafiy sibuk call Sarah dgn urusan dia tuh -,-" tak pe laa...kali ketiga Zuhafiy call dia ckp I**** nak couple balik!!!! And I was like, huh?? wowww!!!! Sarah tnya la Zuhafiy kenapa I**** nak couple balik??? then Zuhafiy ckp dia pon tak tau.. BTW I rasa happyyyy gila2!!!!
Tak smpai lima minit my mum mesej and trasa rindu sgt2... BTW today is the best day ever....
xoxo,
Sarah
OLDER POST | NEWER POST |
The Little Princess
Blog Name ; Candie Blossom.
My name is Sarah Alias. I'm the owner of this blog. I'm 12 years old this year ;D Proud to be Malaysian. Please don't be a copycat. Respect my blog please. Follow me and I'll follow you back ;) Byeee x)
Wishing Upon The Star
Affiliates
Ayunni Jasmine
Nazz Nazihah
Izni Husna
Afiq Halek
Anis Aryani
11.11.11
Hi everyone!!! today Sarah nak citerr pasal moment plg bermakna buat Sarah......... 11.11.11
tadi kat sekolah...sembang la dgn Hani..cite psl 11.11.11 nk jadi hari ni hari yg plg happy dan tak nak sedih
after...Adlina pon ada ckp kalau boleh dia nak couple hari nii, dia ckp nnti tarikh couple dia awesome...
yeah...Sarah ponn kongsi la jugak citee... OMG!!! balik2 sekolah Sarah rehat la kejapp...baring atas katil. Then
Zuhafiy sibuk call Sarah dgn urusan dia tuh -,-" tak pe laa...kali ketiga Zuhafiy call dia ckp I**** nak couple balik!!!! And I was like, huh?? wowww!!!! Sarah tnya la Zuhafiy kenapa I**** nak couple balik??? then Zuhafiy ckp dia pon tak tau.. BTW I rasa happyyyy gila2!!!!
Tak smpai lima minit my mum mesej and trasa rindu sgt2... BTW today is the best day ever....
xoxo,
Sarah
OLD / NEW